2013/10/02

Leesvoer: haken

Ik houd al mijn hele leven van lezen. Van de Dolle Tweeling tot Donna Tart, ik heb het allemaal verslonden. Nog steeds op ouderwets papier, hoewel ik afgelopen zomer voor het eerst boeken van mijn iPad heb gelezen. Handig als er naast je iemand ligt te slapen!
 
Deze week kreeg ik een fijn kadootje, waarin mijn liefde voor het boek én mijn handwerklol samen kwam. Ik deel ze graag even met je!
 
 
Het eerste boek biedt heel veel nieuwe ideeen om mee aan de gang te gaan. Naast een heldere uitleg van alle technieken staan er veel patronen, steken en blokken (maar ook zeshoeken, cirkels, bloemen en sterren) uitgelegd. Leuk om zelf mee te experimenteren.


 
 
Het tweede boek voelde als een oude bekende.

Ik had hem al geleend van de bieb, en mijn enthousiasme erover gedeeld in eerdere blogjes. Ik ben een fan geworden van de mannen - of in elk geval van hun boek.
Hieronder nog wat sfeerplaatjes. De combinatie van dit soort foto's en de duidelijke patronen maken dit boek een fijn bezit. En hoewel het winterboek ook één dezer dagen in de winkels ligt, ben ik nog wel even zoet met dit exemplaar!
 
 



Fijne dag!

Anita
 
 
Kennen jullie Bloglovin' al? De ideale manier om je favoriete bloggers te volgen. Klik op de Bloglovin'knop rechts in de kantlijn en het wijst zich vanzelf!

No comments:

Post a Comment