2014/10/24

Time to knit

Het is herfstvakantie!
Voor mij betekent dat al sinds mijn vierde dat ik jarig ben. Vroeger vond ik dat leuk, want ik was als jarige Jet altijd vrij, en nu nog steeds is het leuk, want de kinderen zijn nu altijd vrij op de verjaardag van hun moeder.

Het was een herfsterige, gezellige dag. Ik kreeg ook kadootjes, en één daarvan wil ik graag met jullie delen. Het liefst zou ik het ook even laten voelen, maar dat lukt me technisch niet. 


Is het niet prachtig?

Het pakketje bevatte niet alleen wol, maar ook breinaalden. 
Ja dames (en enkele heer), u leest het goed.
Er gaat gebreid worden!


Rond mijn twintigste breide ik verschillende truien met de ingewikkeldste kabels. 
Ergens in mijn achterhoofd moet ik dus nog wel weten hoe het moet. 
Het doel is een sjaal. Geen kabels, wel gaatjes (o help!)

Maar voorlopig geniet ik nog even van de wol op zich. En verzamel ik moed.

Fijne dag!

Anita

3 comments:

  1. Dat zier er uit als heerlijk garen! Heel benieuwd naar het eindresultaat....

    ReplyDelete
  2. Proficiat! Veel breiplezier :-)

    ReplyDelete
  3. Oo mooi garen, jij gaat ook geen enkele uit daging uit de weg!

    ReplyDelete