2013/04/24

You've got mail!

Vandaag een blogje over mooi handwerk - maar niet door mij gemaakt! Via Twitter kwam ik in contact met een keramiek-kunstenares, Fiona Drewes van Hart & Ziel Design. Ze maakt mooie kunstwerkjes van keramiek - en ik kon het niet weerstaan.
 
En zo bracht de post mij gisteren een kadootje:
 

Dat vraagt om nadere verkenning!
 
 
Oh lala...
 
maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Prachtig!
 
 
Handgemaakte keramieken knopen. Ik heb deze keuze gemaakt, maar Fiona maakt ze in veel meer stijlen en kleuren. Kijk maar: hartenzieldesign.nl
 
En omdat ze zo mooi zijn nog even een extra plaatje:
 
 
 
en met een vogeltje:
 
 
 
Een meer praktisch ingesteld persoon stelt nu ongetwijfeld de vraag: en wat ga je daar dan mee doen?
Het antwoord op die vraag weet ik nog even niet, maar dat komt vast nog wel.
Voorlopig ben ik gewoon blij met mijn mooie knoopkunstwerken.
 
Dankjewel Fiona!

Fijne dag,
 
Anita
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment