2014/12/19

Weer een schrijfmap

Kerstvakantie! Lekker luxe, zo ruim voor de kerstdagen al vrij!

Het was hier wat stil, maar dat had niets met gebrek aan actie te maken. In deze tijd van het jaar snort de naaimachine voor kadootjes, en die kan ik natuurlijk niet zomaar delen hier...

Maar nu is alles gegeven en uitgepakt, en is het tijd om hier het één en ander te delen.



Ik maakte een map voor deze haakdame (even klikken, de moeite waard!). Het leek me wel toepasselijk, een map om haakpatronen in te ontwerpen, met kleurtjes, draadjes en andere Nuttige Zaken bij elkaar in een map. Met wat lapjes, lintjes, een ritsje en een knoop ging ik aan de slag. 



Altijd extra lastig, iets maken voor een ander. Lijkt de onderkant nou met een hobbeltje te lopen? Mmm, dat was in het echt niet zo... toch?

Ik gebruikte zelfs mijn borduurvoetje weer eens, om de jaarkringen van de boomprint wat extra power te geven.


Kortom, ik had een leuke middag.
En van Mara kreeg ik een lief bedankje. 
Iedereen blij :-)

Fijne dag!

Anita


1 comment:

  1. Wat een leuk stofje, wat maakt dat toch veel uit...
    Mooi gedaan!
    Jacquelien

    ReplyDelete