2014/03/12

Haak je mee?

Ik ben van jongs af aan al bezig met allerlei vormen van handwerken, maar de laatste jaren denk ik er wat meer over na. Wat is er allemaal mogelijk? Welke materialen gebruik je? Wat zijn leuke technieken om nieuw op te pakken? Doordat ik hier meer over nadacht, kreeg ik ook behoefte aan vrouwen om me heen om hierover ideeën uit te wisselen. 

In mijn directe omgeving is vooral mijn moeder een echte handwerkgoeroe, maar verder.... 
vond ik een heleboel leuke, slimme, handige en lieve handwerkdames online!

Inmiddels heb ik een paar keer online-contacten in het 'echie'  gezien. Zo leuk! Je weet al van elkaars achtergrond en interesse, en na de eerste minuten klets je verder waar je online was gebleven.

En nu kun jij dat ook mee maken!


Samen met Mara (www.maramaakt.nl) en Maaike (http://maaikoe.blogspot.nl) organiseren we deze haakmiddag. Voor beginners en gevorderden, neem mee waar je aan werkt of wat je verder wilt laten zien. Het is ook de gelegenheid om al je haakvragen te stellen (wist je dat iedereen een eigen haaknaald-vasthoudgreep heeft? Kun je straks in het echt zien!)

Het lijkt me erg leuk om je te ontmoeten. Dan kletsen we daar lekker verder!


Fijne dag,

Anita

en morgen is het donderdag... dan doen we weer een dekenupdate!

No comments:

Post a Comment