2013/03/03

Weet je dat de lente komt...

Vandaag was ik in een groot recreatiegebied ("het bos" zei ik tegen de kinderen) in het Groene Hart. En ik was niet de enige: veel hardlopers en wandelaars waren ook op zoek naar een snufje frisse lucht.
Terwijl ik daar liep voelde ik het echt: de lente! 
Het was nog wel fris en ik had mijn sjaal echt nodig, maar het voelde anders.

Een nieuw seizoen geeft ook ruimte voor nieuwe werkstukken. Ik ben in de luxe positie dat ik over een tijdje 3 (drie ja!) maanden vrij ben, en in die periode moet ik toch minstens één quilt kunnen maken.

En al bladerend en surfend kreeg ik allerlei plannen en ideeën... ik hoop dat 3 maanden genoeg vrije tijd biedt!

Eén blokje wil ik graag even delen. 
Ik ga hem niet naaien, maar vond hem wel passend en moest er om glimlachen:

Geduld, dan komt het goed!

Fijne dag,

Anita

Het blokje komt het boek van Nancy Halvorsen: "be attitudes" 
  

No comments:

Post a Comment