2011/10/22

working together

Er is een nieuw handwerkwinkeltje in de stad, en eerder deze week ging ik even langs met mijn dochtertje. Natuurlijk kon ik de knotjes, boekjes, pakketjes en andere fijne spulletjes niet weerstaan!
Ik kwam thuis met onder andere een nieuw materiaal kunstleer, om te borduren, speciaal leuk voor borduurstertjes in de dop.

Vanochtend gingen we aan de slag. En is het geen lief plaatje?



Het resultaat wordt leuk, en álle kruisjes staan dezelfde kant op! Natuurlijk is het nog niet af, nog 2 letters te gaan!


Ik ben zelf intussen ook verder aan het borduren, de kerstquilt moet echt af op 1 dec, dus alle andere projectjes liggen even weggestopt. Voor het blok van Maria heb ik nog geen tijd gehad, maar wel een paar cijfertjes erbij geborduurd.




't Is uit de losse pols dus niet helemaal strak, maar het wordt wel leuk!


Fijne dag,

Anita


No comments:

Post a Comment